Sağlamlıq: Həkimlər xəbərdarlıq edir: Şəkər siqaret və içki qədər təhlükəlidir
Şəkərin tütün və spirtli içkilər qədər zərərli olduğu müəyyənləşdirilib. Mütəxəssislər bununla bağlı şəkərə vergi tətbiq olunmasını və paketlərin üzərində bildirişlərin qeyd edilməsini təklif ediblər.
Belə ki, Kaliforniya universitetinin dietoloqları xəbərdarlıq edirlər ki, şəkərin artıq miqdarda istifadəsi kökəlmə ilə yanaşı, qaraciyəri yorur və qan təzyiqinin artmasına səbəb olur.
Elmi kəşflər: Komada olan xəstələrin nə demək istədiklərini öyrənmək olacaq?
ABŞ-ın Kaliforniya Universitetinin alimləri səhiyyə üçün inqilabi ixtiranın müəlliflərinə çevrilib. Belə ki, beyin funksiyalarını tədqiq edən qrup insanın fikirlərini sözlərə çevirən xüsusi texnologiyanın əsasını qoyub.
Funksional maqnit rezonans görüntüləmə sistemindən istifadə olunan sınaqlar 15 epilepsiyalı və xərçəngli xəstə üzərində aparılıb. Belə ki, cərrahiyyə əməliyyatında ikən həmin şəxslərin beyinlərinin yuxarı gicgah nahiyələrinə xüsusi elektrodlar qoşulub.
İnsanın xarakteri onun çəkisi arasında əlaqə var. 50 ildən çox müddətdə aparılan yoxlamalar nəticəsində bu qənaətə gəlinib. ABŞ-dakı Milli Yaşlanma İnstitutunun 1988 insan üzərində apardığı araşdırma xarakter ilə bədən kütlə indeksi arasında əlaqə olduğu üzə çıxıb. Çətinliklə məmnun qalanlar, rəqabəti sevənlər, əsəbi və ictimai dəyərlərə çox qiymət verməyən insanların bədən kütlə indeksinin normadan çox olduğu bəlli olub. Əsəbi insanlar həyatları boyu çəkilərinin artıb-azalması ilə bağlı problemlər yaşayırlar və köklüyə meyilli olurlar.
Bu meyvələr xolestroleni salır, ürəyin ritmini tənzimləməyə kömək edir. Tərkibində zülal, minerallar, sink, kalsiyum, vitamin, antioksidant və maqnezium olan qoz, fındıq və badam insan sağlamlığı üçün çox faydalıdır.
Bu quru meyvələrin orqanizmdə yağın miqdarını artırdığı, amma bu yağların tərkibində digər yağlardan fərli olaraq xolestrol olmadığı üçün orqanizmdəki xolestrenin aşağı düşməsinə də kömək etdiyi bildirilib. Hər gün 25-30 qram fındıq yemək gündəlik e vitamini ethiyacını 100 faiz ödəyir.
Fındıq bədənə güc və enerji verir, soyuqdəymə, ağciyər xəstəliklərində faydalıdır. Zehni, fiziki yorğunluğu aradan qaldırır.
Qidalanma və Dieta: Süddən müntəzəm istifadə hafizəni saxlamağa kömək edir
Məsələn, süd sümük toxumasının formalaşmasına kömək edir, bədəni vitamin və zülallarla təmin edir. İndi isə mütəxəssislərə məlum olub ki, süd hafizəni saxlamağa da kömək edir. Bu barədə "The Daily Mail" xəbər verir.
ABŞ-ın Men Universitetində aparılan tədqiqatın nəticələrinə görə, süddən, eləcə də yoğurt, pendir və hətta dondurma kimi süd məhsullarından müntəzəm şəkildə istifadə edən adamlar beynin vəziyyətini qiymətləndirən testlərin öhdəsindən daha yaxşı gəlirlər.
Elmi kəşflər: Qrip dioqnozunu daha sürətli müəyyən etmək mümkün olacaq
Yaponiya alimləri qrip xəstəliyinin diaqnozunun daha sürətlə müəyyən edilməsinin yeni üsulunu tapıblar. Yeni üsul hazırda klinikalarda tətbiq olunan adi analizlərlə müqayisədə diaqnozu 10 dəfə tez təyin etməyə imkan verir.
Dövlətin dəstəyi ilə tədqiqatlar aparan Riken Elmi Tədqiqatlar İnstitutunun alimləri DNK həlqəsini H1N1 qripinin virusuna tətbiq etməklə, bu üsulu işləyib hazırlayıblar.
Mütəxəssislər bildiriblər ki, yeni üsul hər hansı qripi müəyyən etmək üçün tətbiq edilən adi metodlara nisbətən 100 dəfə həssasdır.
Maraqli: Əfqanıstanlı qadın 6 uşaq dünyaya gətirib
Əfqanıstanda ilk uşağını dünyaya gətirmək üçün gedən qadın 6 uşaq dünyaya gətirib.
Türkiyə mətbuatının verdiyi xəbərə görə, körpələrdən 3-ü qız, 3-ü isə oğlandır. Birdən artıq uşağı olacağını bilməyən qadının eyni gündə 6 uşaq anası olması hər kəsə bir möcüzə təsiri bağışlayıb. Həkimlər isə dünyada təbii yolla, yəni hər hansı müalicə görmədən 6 uşaq doğmağın nadir hadisə olduğunu söyləyiblər.
Xəstəxanadan körpələrin yaxşı olduğunu, ancaq çəkilərinin 700 qram ağırlığında olduğunu xəbər veriblər.
"The Daily Mail" bildirir ki, İngiltərənin Yorkşir şəhərində yaşayan Ceyms Fildsend oxuduğu liseydə tədris olunan sağlamlıq dərslərində sürəkli olaraq "pəhriz saxlamaq bədənə xeyirdir", "arıqlayın" və s. bu kimi təlqinlərin nəticəsində ciddi şəkildə pəhriz tutmağa başlayıb.
Bir qədər sonra isə Fildsend ailəsi Ceymsin çox qısa zamanda arıqlayaraq çəkisinin 30 kq-dan da az olmasından qorxuya düşüblər.
Kofedən gündəlik istifadə 2-ci tip şəkərli diabetin yaranması riskini azaldır. Minnesota Universitetinin alimləri bu nəticəyə gəliblər.
Bunun üçün onlar 11 il ərzində müşahidə altında olan 28 min insanın məlumatlarını tədqiq ediblər. Təcrübədə iştirak edənlərdən 1418 nəfəri 11 il ərzində adıçəkilən xəstəliyə tutulublar.
Bu xəstəlik əsasən orta yaş dövründən sonra və orqanizmin insulin hormonuna həssaslığının azalması nəticəsində yaranır.
Qırmızı rəngli qablarda qidalanmaq arıqlamağa səbəb olur.
Medvesti.com saytının verdiyi məlumata görə, alman və isveçrə alimlərinin araşdırmaları bu qənaətə gəlməyə əsas verib. Alimlər hesab edir ki, qırmızı rəngli qablarda qidalanan insanlar 40% az qida qəbul edir.
Alimlərin fikrincə, qırmızı rəng insanlarda təhlükəlilik ideyası assosiasiayası yaradır. Təcrübə qırmızı fincanda çay içən tələbələr üzərində aparılıb.
"Daily Mail" bildirir ki, Şərqi İngiltərə Universitetinin alimlərinin apardıqları tədqiqatlar nəticəsində maraqlı nəticələr əldə olunub.
Kişilərlə müqayisədə qadınlarda ayaq ağrıları 4 dəfə çox olur. Üstəlik, saatlarla dikdaban ayaqqabıda olan qadınlarda yastıpəncəlik xəstəliyinin yaranmasının əsas səbəbi ayaqlardakı vətərlərin zəifləməsidir.
Vətərləri zəiflədən orqanizmdə protein və enzim miqdarının azalmasıdır.
DİQQƏT!!! Saytda yerləşdirilən bütün materiallar yalnız tanıtım xarakteri daşıyır və özünümüalicə məqsədilə istifadə oluna bilməz! Saytda yerləşdirilən xəbərlərə, şərhlərə və sağlamlığa dəyə biləcək mümkün zərərlərə görə Med.Az administrasiyası heç bir məsuliyyət daşımır !
Powered by Azerimed
Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.