Ana və Uşaq: Hamiləlik zamanı həddindən çox qırmızı ət qəbul etmək ziyandır
Hamiləlik zamanı həddindən çox qırmızı ət qəbul etmək doğulacaq oğlan uşaqlarında sonsuzluğa səbəb ola bilər. Türkiyəli mütəxəssis Mutar Berksoy bu barədə bildirib.
Türkiyə mətbuatının verdiyi məlumata görə, çox ət körpənin spermasının keyfiyyətinə təsir edir, az miqdarda karbohidrat isə artıq çəki, şəkər xəstəliyi riskini artırır.
Ana olmağa namizəd qadınların qidalanması körpələrin DNT-də önəmli dəyişikliklərə yol açır.
ABŞ-ın Minnesota Universitetindən Dr.Jeffry A.Simpson körpələrin 12-18 aylıq olarkən, anayla əlaqəli təcrübələrində şəxslərin 20 il sonra emosional əlaqələrinə təsir göstərdiyini müəyyənləşdirib.
Simpson, körpəylə necə davranıldığının, nə qədər şəfqət görüb sevildiyinin körpənin yaddaşında yerləşdiyini vurğulayıb. Alim, insanların mövcud vəziyyətlərinin yükünü daşımaq üçün əllərindən gəldiyi qədər keçmişdə olanlarla bağlı uyğun yol axtardığını da qeyd edib.
Ana və Uşaq: Respublikanın baş pediatrı anaları diqqətli olmağa çağırdı
Əksər analar üçün qaçılmaz məqamlardan biri də uşağın iştahasızlığıdır. Müəyyən müddətə qədər uşaq ananın verdiyi hər bir yeməyi həvəslə yeyir. Birdən o, hətta sevdiyi yeməkdən belə imtina etməyə başlayır. Uşağınızın səhhəti barədə nəticə çıxarmağa tələsməyin. İştahanın təsadüfi və davamlı olmayan müddətə azalmasını çox da narahatlıqla qəbul etməyin. Uşaq hər hansı bir kəskin xəstəliyə tutulan zaman iştahası müvəqqəti olaraq azalır. Bu zaman ona verilən yeməyi zorla, axıra qədər yeməsini təkid etmək məsləhət deyil. Uşağa daha çox meyvə, tərəvəz, su, müxtəlif şirələr (xüsusilə yüksək hərarət zamanı) və daha yüngül, yarımduru yeməklər vermək məsləhətdir.
Alimlər bətndəki embrionun kök hüceyrə göndərməklə ananın səhhətini yaxşılaşdırdığını müəyyən ediblər.
ABŞ-ın Nyu-York şəhərindəki Mont Sinai universitetində aparılan araşdırmada alimlər dişi siçanlarla bütün bədən hüceyrələrində yaşıl rəngli floresan işığı yayan protein buraxması üçün gen dəyişikliyinə məruz qalmış erkək siçanları cütləşdiriblər. Alimlər bununla ana bətnindəki döl toxumalarının ayırd edilməsinə nail olublar. Daha sonra hamilə siçanın infarkt keçirməsini təmin edən alimlər iki həftə sonra ürək toxumalarını müayinə etdikləri zaman ananın qəlbində dölə aid yaşıl rəngli hüceyrələr aşkar ediblər. Araşdırma zamanı bu hüceyrələrin yeni ürək hüceyrələrinə çevrilərək, ananın ürəyini "müalicə etdiyi" müşahidə edilib.
Oksford Universiteti ana südünün faydaları üzərində iki il araşdırma aparıb
Ana südü insan üçün ən faydalı qidadır. İnsanın ilk günlərinin qidası olan bu məhsulun faydası haqqında məlumatı olmayan demək olar ki, yoxdur. İngiltərədə aparılan araşdırma ana südünün faydalarını bir daha ortaya çıxarıb.
"Guardian" qəzetində yayımlanan araşdırma ana südünün körpələrin İQ- səviyyəsini artırması, immunitetini gücləndirməsi faydası ilə yanaşı, gələcəkdə davranışlarda müşahidə ediləcək mümkün problemləri də azaltdığını ortaya qoyub.
Tez yatan və tez qalxan uşaqlar daha zəif olur və fiziki olaraq hərəkətli olurlar.
Bu araşdırma Şimali Avstraliya Universiteti tərəfindən 9 - 16 yaş arası 2200 uşaq üzərində aparılıb. Araşdırmada uşaqların yatma və qalxma saatları, çəkiləri və boş vaxtlarını istifadə etmə formaları ilə müqayisə aparılıb.
Saat 21:20-dən əvvəl yatan uşaqlar, səhər 07:00-dan əvvəl oyanırlar.
İngilis mütəxəssislər ana olmaq üçün ən ideal yaş həddini hesabalayıblar.
Avropa mətbuatının verdiyi məlumata görə, İngiltərə Royal Collecin ginekoloqları və doğum üzrə mütəxəssisləri bu həddin 20-35 yaş arası olduğunu qeyd edirlər.
Onlar 35 yaşdan sonra uşağın düşməsi, qeysəriyyə əməliyyatı ilə doğuş və doğuş zamanı fəsadlara rast gəlmək ehtimalını araşdıraraq geniş miqyaslı araşdırma aparıblar.
Ana və Uşaq: İştahsız uşağı yedirməyin 6 asan yolu
Əgər uşağınız iştahsızdırsa, nə yedirəcəyinizi bilmirsinizsə, sizə iştahsız uşağınıza yemək yedirəcək 6 əhəmiyyətli yolu təqdim edirik. Bir çox valideynlər uşaqlarının iştahsızlığından şikayətlənirlər. Bəs uşağınızın iştahını açmaq, daha çox yeməsini təmin etmək üçün nə etməliyik?
1. Axşam yeməyini erkən saatda yedirin: Bir çox uşaq günortadan sonra məktəbdən evə gəldikdə, təxminən saat 3-ə kimi acır. Bu vaxt uşaqlarınız üçün ən yaxşı yemək saatı ola bilər. Axşam da yüngül yemək yeyə bilər. Əgər uşağınız məktəbdə günorta yeməyində çox yeyibsə bu doğrudur. Ancaq günorta yeməyində qarınını doyurubsa, məktəbdən gələnə kimi heç nə yedirməyin. Axşam yeməyində daha çox acmasını gözləyin.
Ana və Uşaq: Körpənin çəkisinə yox boyuna fikir verin
"Kök körpə yaxşıdır, sağlamdır!" Cəmiyyətdə az qala hamı bu fikirdə olsa da, mütəxəssislər uşağın sağlam olduğunun göstəricisinin çəki deyil, boy olduğunu düşünür. Pediatrlar bildirir ki, körpələrin kök olmasına baxmayaraq, boy uzanma inkişafı aşağı olan uşaqda müxtəlif xəstəliklərin baş verə bilər.
Qeyd edək ki, anadangəlmə ürək, ağciyər, böyrək xəstəliyi olan uşaqlarda boy uzanması çox yavaş inkişaf edir. Xüsusilə də ilk 2 yaşlarındakı uşaqların böyümə cədvəlinə görə boyları qısadırsa bu cür xəstəliklərin olacağı ehtimalı böyükdür. Ən gec 4 yaşından etibarən böyümə sürəti düzgün olmalıdır.
Ana və Uşaq: Uşaqlarda ilk stress doğumla birlikdə başlayır
Ananın yoxluğu körpədə stress yaradır! Alimərin fikrincə, körpə dünyaya gəldikdən sonra qida və sığınacaq ehtiyacları ilə təmin edilməsinə baxmayaraq, uşaqlarda yenə stress müşahidə oluna bilər. Körpəni depressiyaya salacaq ən vacib səbəb isə onun anadan məhrum edilməsidir. İlk altı ay ərzində ananın körpədən ayrılması, onda üç ayrı əlamət üzrə müşahidə ediləcək.
Qeyd edək ki, körpənin birinci dövrünün etiraz dövrü olduğunu söyləyən mütəxəssislər, bu dövrdə uşağın davamlı ağladığını və yanına kiminsə yaxınlaşdığı zaman susduğunu, ancaq yaxınlaşan adamın anası olmadığı zaman, yenidən ağlamaya başladığını bildirir.
Ana və Uşaq: Anaların çoxdan gözlədiyi nəhayət Azərbaycana gəldi
2007-ci ildə italyan həkim və farmasevtlər tərəfindən hazırlanmış yeni südartırıcı vasitə GALATTOPLUS nəhayət ki, ölkəmizə gəldi. Aprel ayının əvvəllərindən bu preparatı apteklərdən əldə etmək mümkün olacaq. Qeyd edək ki, bu preparat keçmiş sovet ölkələrindən ilk dəfə Azərbaycandadır ! Bildiyimiz kimi Ümumdünya Sәhiyyә Tәşkilatı (ÜST) ana südü ilə ən azı 6 ay, müqəddəs kitablarda isə 2 ilə qədər uşağı qidalandırmağı tövsiyə edir. Lakin hal-hazırda ölkəmizdə müxtəlif təyinatlı çoxsaylı preparatlar olsa da, bu mənada heç bir dərman vasitəsi demək olar ki, yoxdur. Sahə pediatrları zahı qadınlara zəif südartırıcı təsiri olan bəzi təbii vasitələr məsləhət görməklə kifayətlənirlər.
DİQQƏT!!! Saytda yerləşdirilən bütün materiallar yalnız tanıtım xarakteri daşıyır və özünümüalicə məqsədilə istifadə oluna bilməz! Saytda yerləşdirilən xəbərlərə, şərhlərə və sağlamlığa dəyə biləcək mümkün zərərlərə görə Med.Az administrasiyası heç bir məsuliyyət daşımır !
Powered by Azerimed
Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.